سئو چیست ؟ سئو سایت مطابق با الگوریتم ۲۰۲۱ گوگل
نوشته شده توسط : hamed

بیایید فرض کنیم یک وب سایت عالی برای کسب‌وکارتان پباده سازی سئو در مشهد و راه اندازی کرده‌اید. هم اکنون از چه طریقی می بایست این تارنما را به مخاطبان آرم دهید؟ سایتی که کسی آن را نبیند به چه درد می خورد!؟ اینجاست که seo وارد میگردد! مطلقا عبارت بهینه سازی تارنما را تا به اکنون زیاد شنیده‌اید. کارشناسان این کلمه و واژه را به یار و همدم تعدادی تکنیک و توضیح حیران‌کننده به فعالیت می برند. البته در شرایطی که می خواهید معمولی و پر‌نور راز در بیاورید که seo چه است یا این که قصد دارید با گونه های شیوه های بهینه سازی آشنا گردید، وبنا هم پا باشید.

بهینه سازی چه می باشد؟
واژه و کلمه بهینه سازی مخفف Search Engine Optimization میباشد. یعنی با صرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو. در غایت خواهیم توانست بهینه سازی را این سیرتکامل تعریف‌و‌تمجید کنیم:

بهینه سازی وبسایت به گروه‌ای از شیوه نامه‌ها و تکنیک‌ها گفته می‌گردد که با به کارگیری از آنان میتوانید مرتبه وبسایت خویش را در موتورهای جست‌وجو (مثل گوگل) فراتر ببرید.

دارای اسم و رسم میباشد که آدم کش‌ها میتوانند جسد کشته شده را در برگه دوم سرچ گوگل پنهان نمایند زیرا هیچکس هیچ زمان به آن جا رمز نمی‌زند!

در حالتی که به فرایند سرچ کردن خودتان هم اعتنا فرمائید این قضیه را می بینید. معمولا زمانی جایی مبتلا مشکلی میشوید یا این که سوالی برای‌تان پیش میاید در اولی گام تلفن همراه را برمی‌دارید و پرسش را در گوگل تایپ می کنید. سپس هم وارد یک کدام از تعدادی لینک و پیوند اولیه می شوید و تک تک! این طور وجود ندارد؟

به همین عامل همگی صاحبان وب سایت‌ها و کسب‌وکارها می خواهند از هر راهی که گردیده سبب ارتقا بهینه سازی تارنما خویش شوند. خبر خوب این که خویش موتورهای جست‌وجو راهکارهایی را چهت نیل به مرتبه‌های بالا توصیه می دهند. اما برخی از تکنیک‌ها را هم کارشناسان پس از امتحان و خطاهای بسیار شناسایی کرده‌اند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: